جستجو
انتخاب رنگ
انتخاب سایز
Menu
70 درصد پیام های شهروندان منطقه 19در سامانه 1888 ثبت و رسیدگی شد

رییس اداره بازرسی شهرداری منطقه 19 از پاسخگویی به 74 پیام شهروندی، پیگیری و رسیدگی به 70 درصد مطالبات شهروندان در سامانه 1888 این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حامد روزبه نیا با اعلام این خبر گفت: در آبان ماه سال جاری 74 پیام در سامانه 1888 ثبت که به 70 درصد از پیام ها پاسخ داده شده و مابقی پیام ها از سوی کارشناسان این سامانه در حال پیگیری است.

روزبه نیا درخصوص بیشترین موضوعات گلایه مندی شهروندان خاطرنشان کرد: درحوزه خدمات شهری موضوع سد معبر دستفروشان، جمع آوری به موقع زباله ها، رسیدگی به وضعیت زمین بازی داخل بوستان ها، درحوزه شهرسازی و معماری موضوع تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری،تبدیل پارکینگ به انباری و تجاری، ساخت و احداث بنای بدون مجوز و در حوزه اجتماعی و فرهنگی موضوع تاسیسات وخدمات مهد کودک و خانه اسباب بازی سرای محلات، رسیدگی به تجهیزات و امکانات شهربانو ثبت شده است.

رییس اداره بازرسی بر برپایی 8 کارگاه آموزشی همراه با اجرای مسابقه و اهدای جوایز به منظورآشنایی شهرندان با سامانه 1888 و جلسات ارتباط مستقیم با معاونین شهردار تهران و شهردار منطقه در آبان ماه  که از دیگر فعالیت های سامانه 1888 شهرداری منطقه 19 است تأکید کرد.

نویسنده خبر: اداره روابط عمومی   انتشار خبر:1397/9/14
  نظرات

  
ساب پرتال ها
دسترسی سریع
راهنمای مراجعین
گالری تصاویر